Цікаві факти про школу

ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО КЕРІВНИКІВ                               

За статистикою в нашій країні - 74 % директорів - це чоловіки і лише 26 % жінки. Що цікаво, в Америці відсоток жінок-директорів досягає 40%.
- Директорами НЕ народжуються, а стають! Психологи з'ясували, у кого найбільше шансів стати успішним директором. Це людина, яка обов'язково вміє доводити почату справу до кінця, яка вірить в успіх і вміє на нього працювати.
Шеф або директор це непроста посада. Йому доводиться постійно перебувати під пильною увагою підлеглих, конкурентів, партнерів. Найскладніше, що доводиться робити будь-якому шефу - це приймати рішення і змушувати підлеглих діяти.
До мінусів посади відноситься ненормований робочий день. Гумористи навіть люблять жартувати з цього приводу: якщо будеш активно працювати по 8 годин на день, тебе зроблять начальником, і тоді працюватиме вже по 12. У підсумку розмірений ритм життя порушується, і це не може не позначитися на відносинах із близькими.
До безперечних плюсів керівних посад відноситься високий соціальний статус і невисока зарплата.
На одному популярному інтернет-порталі для пошуку роботи, існує непримітна кнопка. Якщо на неї натиснути, то на екрані тут же з'являється картинка з відкритим текстовим редактором Microsoft Word. Кнопка називається «бос паніка», її можна натиснути, якщо в кабінет несподівано увійде директор.
За даними служб зайнятості, зайняти керівні пости хочуть майже 14 відсотків усіх бажаючих отримати роботу.
Цікаві підсумки опитування на тему "Яким має бути ідеальний директор?".
Для жінок - це обов'язково чоловік, розумний, уважний і турботливий. Таке рішення вони пояснюють збільшенням можливості працевлаштуватися. Ох, вже ця жіноча хитрість! Для чоловіків - це людина сильної волі, пунктуальна і принципова, відповідальна за слово справою. Цікавий той факт, що більшість опитаних людей різного віку та професії хочуть працювати у доброго, людяного керівника.
До  шанування свого керівництва закликав ще давньокитайський філософ Конфуцій. Він впевнював підкорятися старшим за віком і званням, а також будувати свої взаємини з правителями на принципах добра і поваги.
Що стосується здоров'я та життя більшості керівників, то вони, за твердженням вчених, навряд чи можуть бути віднесені до категорії екстраякості. Виною тому стреси, високі емоційні та фізичні навантаження, колосальна відповідальність, часті відрядження тощо.




АФОРИЗМИ

· Їм вручено чудову посаду, вище за яку нічого не може бути під цим сонцем. Вічним законом нехай буде: вчити і вчитися всьому через приклади, повчання і застосування на ділі.   
Ян Амос Коменський (1592—1670, чеський педагог) 

· Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати.  
Альберт Ейнштейн (1879—1955, німецький фізик)

· Війни виграють не генерали, війни виграють шкільні вчителі та парафіяльні священики.   
Отто фон Бісмарк (1815—1898, німецький державний діяч)  

· Викладачам слово дане не для того, щоб присипляти свою думку, а для того, щоб будити чужу.   
Василь Ключевський (1841 — 1911, російський історик)    

· Вчителі відкривають двері. Входиш ти сам.   
Китайська приказка 

· Вчителі помирають, але їх книги продовжують жити.   
Голландська приказка  

· Для того щоб навчити іншого, потрібно більше розуму, ніж для того, щоб навчитися самому.   
Мішель Монтень (1533 — 1592, французький філософ)  

· Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших. У всіх науках і художества плодом є правильна практика  
Григорій Сковорода (1722 — 1794, український філософ і поет)

· Найбільша радість для вчителя, коли похвалять його учня.   
Шарлотта Бронте (1816 — 1855, англійська письменниця) 

· Найголовніше — це прищеплювати смак і любов до науки, інакше ми виховаємо просто ослів, навантажених книжковою премудрістю.   
Мішель Монтень (1533 — 1592, французький філософ)     

· Вся гордість учителя в учнях, в зростанні засіяних ним зерен.        
Дмитро Менделєєв (1834—1907, російський хімік)





Шкільні правила 1872 року



Після перегляду цих шкільних правил в типовій школі 1872 року ви зрозумієте, що сучасна кара вийти із класу чи чергувати весь тиждень це квіточки…
Провина і кількість ударів різками:
1. Хлопчики і дівчатка грають разом – 4
2. Бійка у школі – 5
3. Сварка у школі – 5
4. Гра на гроші чи парі у школі – 4
5. Гра у карти в школі – 10
6. Залізання на дерево вище трьох футів (за кожний фут) – 1
7. За брехню – 7
8. За брехню за межами школи – 8
9. За обзивання один одного кличками – 3
10. За лайку в школі – 8
11. За приставання до дівчаток – 10
12. За розпиття спиртних напоїв у школі – 8
13. За конструювання гойдалок і гойдання на них – 7
14. За відрощування довгих нігтів – 2
15. За неправильну поведінку на дорозі – 4
16. За похід до місць, де граються дівчатка – 3
17. Це ж стосується дівчаток, які приходять туди, де грають хлопчики – 3
18. За приход у школу з брудним обличчям чи брудними руками – 2
19. За назву іншого брехуном – 4
20. За боротьбу в школі – 4
21. За обливання водою під час гри – 2
22. За шаркання ногами в школі – 4
23. За гру поряд із млином чи струмком – 6
24. За гру поряд з конюшнею чи будь-яким небезпечним місцем – 7

Немає коментарів:

Дописати коментар